Maagverkleining




woensdag, november 07, 2007

Verdrietig nieuws

Het is erg lang geleden dat ik op mijn weblog geschreven heb. Dit heeft mede te maken met het feit dat mijn vader 7 juli een aantal herseninfarcten heeft gehad. We hebben een heel moeilijke tijd doorstaan, maar gelukkig is hij sinds een paar weken weer thuis.

Ander nieuws is dat ik 24 oktober een borstverkleining heb ondergaan. Van een 85F naar een 85C/D. Ik zal hier later nog meer over schrijven.

Nu het belangrijkste, maar ook heel verdrietige nieuws.
Mijn allerliefste vriendin heeft op 25 oktober een GBP-operatie ondergaan. Er traden complicaties op, waardoor een tweede operatie noodzakelijk was. Hierna ging het zo slecht met haar dat zij in een comateuze toestand is gehouden. Ze heeft hard gevochten, maar is een week later, op 5 november, toch ingeslapen.

Ik ben ongelooflijk aangeslagen en kapot door dit grote verlies. Wat een nieuwe start had moeten worden is op wrede manier geëindigd.
Ik kan niet bevatten dat zij er niet meer is, dat we nooit meer samen zullen thee leuten en shoppen. Dat ik nooit meer smsjes en mailtjes van haar krijg, dat ik haar nooit meer kan vertellen hoe bijzonder ze voor mij was en hoeveel ik van haar hou.

Ik kan alleen maar hopen dat zij gelukkig is waar ze nu is.
Lief vlindervriendinnetje ik hou van je en ik mis je...rust zacht.

Pellie



Gepost @ 7.11.07 door Pellie


1 Reactie(s):
  • hoi pellie...

    wat heb jij een heftige tijd achter de rug zeg!!! pfff..

    sterkte hiermee.
    ik ben me aan het inlezen voor een gbp.
    maar als ik dan lees over jouw vriendin...vind ik het toch wel eng!

    sterkte...


    Reactie geplaatst door Blogger bubbel om 17/10/08 14:31  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker