Maagverkleining




donderdag, augustus 17, 2006

PCOS & Controle Dr Ceulemans

Het heeft me even wat tijd gekost om weer te posten, want ik zit niet lekker in mijn vel en ik zit in een hectische periode gezien de verkoop van ons huis (verhuizing op komst).

Ik ben vorige week bij een gyneacoloog geweest en een echo van mijn eierstokken heeft aangetoond dat ik een typische "kralenkrans" heb, dwz een aantal cysten in de eierstokken of wel eitjes die niet tot rijping gekomen zijn. Ik ben behoorlijk van de kaart geweest betreffende deze diagnose. Volgende week heb ik weer een afspraak met de internist en gaat verder bekeken worden welke vervolgbehandeling plaats gaat vinden.
Het verklaart voor mij persoonlijk in ieder geval erg veel; overgewicht en moeizaam/langzaam/niet afvallen, acné, hyperpigmentatie, menstruatieproblematiek en PMS.

Ook ben ik bij Dr. Ceulemans geweest. Het is de bedoeling dat ik 3 september en 3 oktober nog een Sandostatine injectie zal krijgen en daarna gaan we kijken hoe het zonder injecties gaat.
Dr. C. waarschuwde me dat de kans groot is dat ik, met metformine (dat medicijn zal ik wrs krijgen van de internist) ook maar heel langzaam zal afvallen. Metformine is geen garantie voor gewichtsverlies..

Over 6 dagen heb ik mijn GBP een half jaar en er is voor een GBP nog maar bedroevend weinig gewichtsverlies. Toch probeer ik positief te blijven en blij te zijn met hetgeen ik al heb bereikt. Ik ben al blij met 1 kilo per maand. Zolang er maar íets van af gaat...



Gepost @ 17.8.06 door Pellie


1 Reactie(s):
  • Wat moet ik nou nog zeggen? Ik weet het gewoon niet meer! Zoveel pech, angst, verdriet, kwaadheid!

    Ik denk aan je, en als je ooit wil praten dan weet je me te vinden.

    hele dikke knuffel

    Afvalbandje


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 21/8/06 14:38  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker