Maagverkleining




woensdag, juni 21, 2006

Vaatdoek

Het gaat niet goed met me. De diarree is gewoon gebleven, ondanks de antibioticakuur. Ik ben slap, duizelig, het wordt me zwart voor ogen. Ik ben moe. Ik heb vooral 'savonds een opgezette en gespannen buik die ook wel pijnlijk is.
Ik kan niet doen wat ik zou willen; de energie ontbreekt me. Als ik 4 minuten op mijn crosstrainer heb gestaan val ik er onderhand vanaf omdat ik door mijn benen zak, zo slap voel ik me. Het vaatdoek-gevoel.

Geestelijk wordt het ook steeds zwaarder. Vrijdag heb ik 4 maanden mijn gbp en dus ook al 4 maanden diarree. Afvallen gebeurt ook al niet. Ik denk steeds vaker dat ik wel altijd dik zal blijven. Waarom heb ik die zware ingreep laten doen? Toch niet voor dit resultaat? Het is echt zwaar, ik word er steeds somberder van.

Ik heb Dr. Ceulemans een mailtje gestuurd hoe het nu gaat. Vrijdag hebben we een afspraak. Ik hoop toch zó dat er een eind aan die diarree komt. En dat ik dan óók eens ga 'kilo-knallen'. Het is zo pijnlijk te lezen dat mensen lekker afvallen, sommigen snoepen en "vreten" zich een slag in de rondte en nog vallen ze af. Ik doe ontzettend mijn best en het lukt voor geen meter. Ben bijna geneigd te zeggen "het is NIET eerlijk" en om als een klein kind op de grond te stampen. Bah bah bah.



Gepost @ 21.6.06 door Pellie


2 Reactie(s):
  • HALLO Pellie

    het is zo verschrikkelijk herkenbaar wat je nu schrijft, ik zou dat ook kunnen hebben schrijven alleen bedenk ik het niet op die manier.
    hoop echt voor je dat er een eind aan die ellende komt, het heeft echt wel lang genoeg geduurd nu.
    en dan ook nog niet afvallen is bijna helemaal het ergste wat er is, want daar deed je het allemaal voor. Ik kan daar heel goed inkomen hoor zie het bij tijd en wijle ook niet meer zo zitten.
    Ik ben nu 2,5 maand geleden geopereerd en heb er alleen nog maar ellende van gehad, wel op een andere manier dan bij jou maar toch.
    Ik hoop een beetje dat gedeelde smart halve smart is.
    want het is zeker niet de bedoeling om je nog verder inde put te helpen.
    We moeten blijven hopen en blijven vertrouwen meid.
    het moet eens weer goedkomen

    Ik denk altijd maar aan lisa, zij heeft nog meer meegemaakt en is er ook doorgekomen.

    heel veel sterkte verder

    liefs van Durkje


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 22/6/06 18:54  

  • Lieve Pellie,
    Wat is dát nou!!! Je laat niet je kopje hangen hoor meisje!
    Er moet wat gevonden worden op de diarree. En dan moet het goedkomen!
    Ga in overleg met je dokter, want dit mag zo niet doorgaan!
    Kop op, en een dikke knuffel van een mede GBP-er!

    Lil (mariska)


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 23/6/06 09:24  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker