Maagverkleining




zaterdag, juni 24, 2006

Emailwisseling

Dag Dr. Ceulemans,

ondanks dat ik vrijdag een raadpleging bij u heb, wil ik toch even laten weten hoe het gaat, ik voel me zo moedeloos.

Ik heb nog steeds last van (overloop-)diarree. Morgenvroeg neem ik de laatste Ciprofloxacine.

Lichamelijk ben ik slap, futloos. Ik heb geen energie en het wordt me steeds vaker en heel snel zwart voor ogen.

Ook ben ik moe en heb ik meer slaap nodig dan normaal. Ik heb regelmatig krampen en vooral 'savonds een gespannen en opgezet gevoel in mijn buik dat soms pijnlijk is.

Geestelijk begint het ook zijn tol te eisen. De diarree neemt mijn energie weg en ik ga me steeds somberder voelen. Inmiddels heb ik op een aantal dagen na bijna 4 maanden (overloop-)diarree en het beperkt me behoorlijk in mijn doen en laten.

Ik hoop zo dat u mij kunt helpen, want het is steeds moeilijker vol te houden zo.


Met vriendelijke groet,



Beste,

Zoals we al eerder hebben besproken wordt het steeds moeilijker om per email het nodige te regelen. Zowel het team als u zijn er van overtuigd dat aan dit probleem snel en definitief een einde moet komen.

Hou er dan ook best rekening mee dat een hospitalisatie niet uitgesloten is. Het MOET onder controle en de onderzoeken zijn steeds beperkt en gespreid gebleven om opname te vermijden of te beperken.

Ondanks de normale bloeduitslagen en stoelgangstalen is de blijvende diarrhee zeker niet normaal voor een bypass. Bij een scopinaro komt dat wel eens voor maar dan is het meestal een vetdiarrhee of steatorrhee.

Ik zou dan ook willen starten met vocht toediening, voorts dienen een CT scan en contrast onderzoek te gebeuren. Als die ook allemaal normaal zijn is een coloscopie aangewezen. Ik neem het allemaal door op de raadpleging.

Alvast tot morgen.

Dr. R. Ceulemans



Gepost @ 24.6.06 door Pellie


0 Reactie(s):

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker