Maagverkleining




dinsdag, april 25, 2006

Geen Movicolon meer!

Afgelopen zondag heb ik een mailtje naar Dr. Ceulemans gestuurd, omdat ik veel hinder had van de diarree (opgeblazen darmen, pijnlijke steken, krampen voorafgaand aan de diarree en natuurlijk is diarree in het sociale leven en activiteiten buitenshuis ook niet handig).

Ik kreeg bijna meteen een reactie terug; ik mag stoppen met de Movicol. Daar ben ik erg blij mee!!!
Ik hoop dat mijn darmen snel weer naar behoren functioneren én dat ik weer zal gaan afvallen want ik sta al 4 weken stil. Of dit aan de Movicol ligt weet ik niet zeker, maar ik zal wel merken of de weegschaal weer naar omlaag gaat.



Gepost @ 25.4.06 door Pellie


7 Reactie(s):
  • Hoi Pellie

    Ik hoop dat het nu lukt met versturen. Je hebt een hele weg achter de rug he. Vier weken stil staan is ook niet niks, hopelijk gaat het afvallen nu beginnen.
    Met mij gaat het goed, ik moet nog 3 kilo en dan ben ik op het van tevoren afgesproken gewicht 75 kilo. Dan zijn er 50 vanaf.
    Veel succes met alles!!!!!

    Liefs Berna


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 25/4/06 13:14  

  • fijn dat je mag stoppen. Balen dat je al zo lang stil staat. Ik heb hetzelfde dus weet hoe je je voelt. Heb van de arts reductil gekregen om het afvllen weer een extra duwtje in de rug te geven. Het lijkt te werken. Ik hou me weer strak aan het dieet, vrijdag naar de dietiste dus dan is het het uur van de waarheid!!
    Succes met alles
    liefs carla


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 2/5/06 07:28  

  • Hoi hoi,

    Je staat inmiddels in de ledenlijst, dus hou er rekening mee dat je vandaag of morgen allemaal welkomstberichtjes krijg !!!

    www.lidvanweblog.web-log.nl

    xxx Ramona


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 6/5/06 18:46  

  • hallo ik heet winie
    en ik vind jou weblog mooi ik lees dus dat je een aantal kilos kwijt wil ik hoop dat je darmen snel weer normaal vuksoneeren ik ben zelf ook te zwaar maar ik krijg het er nie af als je nog dieet tips hebt ik hou me aan bevolen trouwens nog welkom bij de weblog club
    ik hoop dat je ook bij mij komt gluuren voor nu weltrusten en voor morgen gezond weer op knuff winie
    http://mysweeties.web-log.nl


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 6/5/06 23:22  

  • Hoi hoi,
    Welkom bij de club!
    en een fijne zondag ;)


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 7/5/06 00:14  

  • Hallo.
    Welkom bij de club!Succes verder met het afvallen, en een fijne zondag!
    Groetjes Anneke.


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 7/5/06 12:32  

  • [center]

    Hay hay.

    [b]Welkom bij de club!!![/b]

    Ciao!!! 8)

    [/center]


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 7/5/06 13:02  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker