Maagverkleining




maandag, april 17, 2006

Dipje

Hé vandaag heb ik echt even een dip-dag. Het zal er wel mee te maken hebben dat ik ongesteld moet worden ofzo, hehe.

Maar ik ben teleurgesteld dat het allemaal nog steeds niet lekker gaat, de operatie is bijna 2 maanden geleden en sindsdien ben ik al aan het klooien met mijn stoelgang/darmen. Ik heb in al die tijd slechts 2 maal redelijk normale ontlasting gehad, verder alleen maar diarree.

Nu ben ik anderhalve week met Movicolon bezig, maar het lijkt er niet beter op te worden. Veel druk op mijn buik, soms pijnlijk, vaak achter elkaar naar de wc gaan of juist niet terwijl ik wel het gevoel heb dat ik moet. Ik had gehoopt dat door die Movicolon meer structuur en regelmaat in mijn stoelgang zou komen maar dat is echter niet gebeurd.

Ik maak de raarste dingen mee *pas op vies praatje!!!*; zoals schuimpoep en ontlasting die op het water blijft liggen en niet weg te spoelen is???

Nee ik word er niet happy van, vooral omdat mijn gewicht de laatste 3 weken rond de 112 blijft. Er gaat niks af?!

Nee dit was niet wat ik me had voorgesteld en wat ik had gehoopt na zo'n zware operatie. Vandaag ben ik dus echt even teleursteld, het zit allemaal niet echt mee.

Nou ja, morgen weer een nieuwe dag, dan zal ik wel weer wat positiever zijn!



Gepost @ 17.4.06 door Pellie


0 Reactie(s):

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker