Maagverkleining




donderdag, maart 09, 2006

Update: Vreselijk slap...

De afgelopen week ben ik me steeds slapper gaan voelen. Het enige dat ik nog deed was op de bank liggen en slapen; alles kostte zo enorm veel energie en dat had ik niet. De reden hiertoe is waarschijnlijk de aanhoudende heftige, waterige diarree waardoor ik niks kon binnenhouden. Na overleg met Dr. Ceulemans hebben wij dinsdag in een Belgische apotheek Enterol 250 gekocht. Dit middel zou de diarree tegen moeten gaan en ervoor zorgen dat ik weer een gezond bacterieklimaat in mijn darmen zou krijgen. En inderdaad merk ik vandaag wat verbetering in mijn stoelgang. Ik ga er van uit dat het slap voelen met een aantal dagen ook verbeterd is.

Ook heb ik, nadat ik met de Enterol 250 begonnen ben 'savonds enorme krampen in mijn maag gehad en bleef ik maar overgeven (gelukkig enkel vocht). We hebben toen de spoedeisende hulp van Mol gebeld; echter konden zij op dat moment niet meer aanbieden dan een infuus en pijnstilling daar er geen arts die mij kon helpen dienst had zodat ik besloten heb om het thuis aan te zien tot de volgende ochtend. De volgende ochtend was de pijn verdwenen en kon ik weer goed vocht binnenhouden, dus naar Mol gaan was niet meer noodzakelijk.

Met eten heb ik nog steeds moeite. Ik heb geen honger en bijna nergens zin in zodat ik mezelf moet dwingen om te eten. En dat valt nog niet mee! Drinken gaat wel goed, mits ik het niet meteen na het eten doe haha (foutje bedankt)! Het is me nu twee keer overkomen dat ik het per ongeluk wel deed maar oei oei wat voelde ik me daarna beroerd (misselijk, krampen)! Goed blijven opletten dus.

Qua gewicht is er nu tien kilo af, maar ik ben er helemaal niet mee bezig, het gewichtsverlies. Ik voel me er nog te slap voor. Foto's zijn om die reden ook nog niet gemaakt.

Vandaag gaat week drie van mijn voedingsschema in, hetgeen inhoudt dat ik vanavond aardappelpuree met spinazie ga eten. Daar heb ik wel zin in na al het vloeibare eten. Misschien dat de eetlust hiermee ook weer wat opgewekt wordt!

De hechtstrips zijn ook allemaal verwijderd en het ziet er erg goed uit allemaal. Alles is netjes dicht en genezen. In sommige gevallen zijn zelfs de oude littekens van de maagbandoperatie hergebruikt dus het aantal littekens valt mee.

Over 4 weken heeft mijn man zijn bypass ook, ik ben erg benieuwd hoe het hem zal vergaan.

Overigens kwam ik er na het eten van beschuit achter dat er suiker in zit. Echter heb ik geen dumpings gehad van beschuit. Misschien is de hoeveelheid suiker te klein of kan ik er gewoon goed tegen.



Gepost @ 9.3.06 door Pellie


1 Reactie(s):
  • Lieve Pellieke,

    Vervelend om te lezen dat je je zo beroerd gevoeld hebt. Hopelijk gaat het spoedig beter met je. Ik wens je heel veel sterkte toe. Veel liefs Kaatje


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 9/3/06 16:59  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker