Maagverkleining




dinsdag, maart 14, 2006

Update: het diarreeverhaal...

Omdat de diarree weer steeds heftiger werd en ik vannacht wel tig keer uit bed geweest ben daardoor, vandaag even overlegd met Dr. Ceulemans. De dosis Enterol is verdubbeld; 6 capsules per dag ipv 3. Als dit na een week nog niet geholpen heeft moet ik bij mijn huisarts Immodium halen. Wanneer dit ook niet helpt zal mijn controle-afspraak vervroegd moeten worden. Ook is het heel belangrijk dat ik goed mijn multivitaminen slik. Ook moet ik vaster voedsel eten en zoveel mogelijk vetvrij. Dus heb ik vandaag 2 sneetjes witbrood op met smeerkaas en vanavond spinazie met aardappelpuree. Ik voel me erg slap en het wordt me snel zwart voor de ogen. Ook ben ik doodmoe. Ondanks alles ben ik vandaag met mijn man meegeweest naar Mol voor zijn pre-operatieve onderzoeken (echoscopie en gastroscopie) en gelukkig was alles goed. Ik heb gechauffeurd op de terugweg en thuis de hele middag liggen slapen haha. Over precies 3 weken is mijn man opgenomen in Mol en zal hij zijn GBP krijgen. Ik kan bijna niet wachten, ik ben ontzettend benieuwd naar hoe hij alles zal ervaren!



Gepost @ 14.3.06 door Pellie


0 Reactie(s):

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker