Maagverkleining




zondag, maart 26, 2006

Status update.

Mijn vrouw ligt sinds afgelopen woensdag weer in het ziekenhuis.
Zij was zo slap geworden doordat zij al 4 weken diarree had, dat een opname en onderzoek MEER dan gewenst was. Dr. Ceulemans heeft haar met spoed laten opnemen. Zij heeft een lavement gehad om haar darmen volledig te reinigen, omdat de ontlasting dusdanig vast zat dat er een verstopping optrad. Daar na leek het beter te gaan, en er was zelfs sprake van dat ik haar vrijdagmiddag kon ophalen. Maar helaas kwam vrijdagochtend de diaree weer hardnekkig terug. Eergisteravond wilde de arts beginnen met een kuur (3 x daags) Sandostatine.

Zo'n twee minuten nog het spuitje (ik zat met haar aan de telefoon), begon zij te zweten, kreeg hartkloppingen, viel bijna flauw en voelde zich meer dood dan levend.
Dr. Michiels die op dat moment stond te opereren, is gelijk naar boven gekomen met nog een aantal mensen, omdat de verschijnselen alarmerend waren. Het bleek dat haar bloedsuikerspiegel door het spuitje alarmerend laag was geworden, en zij een hypo gekregen had. De kuur is acuut gestopt, en zij moest gelijk suikerhoudende pudding gaan eten. Er is gelukkig geen dumping opgetreden, en later heeft men haar een nieuw infuus ingebracht en hebben daar een zak glucose aan gehangen.

Haar bloed wordt nu elke dag regelmatig gecontroleerd, en ondanks de glucose wisselt haar suikerspiegel enorm. De arts kan het op dit moment ook niet verklaren, dus er zullen nog onderzoeken moeten volgen. Tevens moet er nog steeds een kweek van de ontlasting binnenkomen, die is eergisteren gemaakt maar nog niet klaar.

Al met al een bewogen week.



Gepost @ 26.3.06 door Dikkie Dik


6 Reactie(s):
  • Hey hallo,

    Jeetje zeg...wat een gedoe. En ze zag er zo naar uit naar die GBP...ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat hoor...

    Het is in elk geval wel fijn dat jij ons op deze manier op de hoogte houd!

    Wens haar heel veel sterkte en laat haar weten dat er aan haar gedacht word...

    Groetjes en een dikke knuffffffffff Elisa -=xxx=-


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 27/3/06 07:37  

  • mwJeetje...Pellie,

    Wat een schrik...Ik weet dat je dit niet leest,maar ik hoop dat je man je mijn groeten en medeleven aan je over wil brengen!!!

    Kom op,houd goed moed !!

    Sterkte,Marian


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 27/3/06 12:35  

  • hoi john ..

    wat een ellende zeg !! het zit jullie zeker niet mee...doe pellie de groeten en ik wens jullie nu eindelijk eens wat geluk toe zeg !!
    vivke uit hoogerheide


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 27/3/06 15:56  

  • Hey Pellie,

    ik hoop dat het snel beter met je mag gaan.

    Ik schrik hier gewoon van.

    Dikke kus Patricia
    (iloveandres21)


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 27/3/06 17:28  

  • Hoi hoi Dikkie Dik,

    wat een toestand allemaal!!
    Wil je Pellie een hele dikke knuffel van mij geven en het allerbeste toewensen,

    groetjes jorrie xxx


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 28/3/06 20:29  

  • Jee vervelend allemaal zeg. Ik was al steeds aan het kijken op de WLS forum of er al nieuws was, ik dacht dan ga ik kijken op haar eigen site en gelukkig heeft ze een man die het allemaal fijn bijhoudt voor haar. Is ze inmiddels alweer thuis?? Hoop dat het snel beter zal gaan met haar, wens haar maar veel beterschap!!!

    Groetjes Sandra(alias minirokje)


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 29/3/06 20:51  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker