Maagverkleining




woensdag, maart 01, 2006

Een nieuw leven

Hallo lezers, hier ben ik dan, met gbp. Even een kort verslagje want ik kan nog niet lang achter de pc zitten.

De operatie en de pijn zijn me tegengevallen. Ik heb veel pijn gehad en ben veel misselijk geweest. Sinds gisteravond heb ik geen pijnstilling meer dus nu gaat het echt de goede kant op.

De operatie heeft 3.5 uur geduurd en tevens is meteen mijn galblaas verwijderd. Ik heb een dag en een nacht op de Intensive Care gelegen en op vrijdagmiddag mocht ik naar de afdeling.
Zondagmiddag mocht ik al naar huis en daar was ik erg blij om.

De zorg in het ziekenhuis was heel goed en er kwam ook elke dag een van de chirurgen (Dr. Ceulemans en Dr. Michiels) die de operatie hebben verricht bij mij langs om te kijken hoe het met me ging.

Ik heb veel last van diarree en ben voor het eerst sinds een half jaar heftig ongesteld geworden. Alles is intern helemaal in de war. Maar dit hoort er bij en zal wel beter worden wanneer ik weer vast voedsel kan eten.

Voor de operatie was ik vrij nuchter, maar nu heb ik inderdaad toch het gevoel van 'een nieuw leven is begonnen'. Dat had ik niet verwacht!
Overigens is er al ruim 7 kilo af. Ook dat had ik niet verwacht!

Zodra ik wat langer achter de pc kan zitten zal er een uitgebreider operatieverslag volgen.



Gepost @ 1.3.06 door Pellie


0 Reactie(s):

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker