Maagverkleining




zaterdag, januari 14, 2006

Wat een naäper!!!

Mijn man heeft al sinds hij zijn bandje heeft, regelmatig klachten die steeds meer uit de hand lopen. Gister zijn wij bij dokter Ceulemans geweest en is er besloten dat bij mijn man ook zijn bandje verwijderd zal worden en dat hij als zijn klachten over zijn, ook een gastric bypass zal ondergaan. De toestemming van de verzekering was eerder deze week zelfs al rond; de verzekering kwam zelf met de suggestie of een bypass niet beter zou zijn voor mijn man dan allerlei operaties aan het bandje die op termijn waarschijnlijk geen verbeteringen zouden brengen.

Maar in ieder geval:
Wat een naäper! Hahahahaa

We zijn erg blij dat we wederom samen weer een nieuwe start kunnen maken en dat we elkaar optimaal zullen kunnen steunen als we beiden een GBP zullen hebben.



Gepost @ 14.1.06 door Pellie


12 Reactie(s):
  • Hallo.
    Welkom bij de club!!
    Groetjes Anneke.


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 15/1/06 23:15  

  • Goedemorgen Pellie.
    Boerenkool met worst is lekker met dit weer he?Ik wens jou vandaag een fijne dag toe!!

    Liefs Anneke.


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 16/1/06 10:40  

  • Goedemorgen,

    welkom bij WLC

    groetjes Maya


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 16/1/06 10:48  

  • Hay hay.

    Welcome bij de club!!

    Kus SweetAngel


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 16/1/06 12:33  

  • Hahaha, je gaat er in ieder geval met humor mee om. Welkom bij de weblogclub!

    Ellen


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 16/1/06 13:20  

  • Spannend een maagverkleining! Ik heb zelf in oktober van het afgelopen jaar een maagbandje gehad. Ik heb hier gelukkig geen klachten over! Succes met het afvallen!
    Enne ....
    Welkom bij de webloggersclub
    groetjes Carla


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 16/1/06 20:02  

  • Hoi!
    Ik kom je even welkom heten bij de webloggersclub en veel sterkte met je maagverkleining toewensen! Lijkt me erg spannend!
    groetjes,
    Wanda


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 16/1/06 22:12  

  • Hallo,

    Mooi gedaan,
    Weer meer info,
    Ga zo door,

    Succes met jullie GBP

    Groetjes, Mell & Flor


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 17/1/06 09:16  

  • Leuke log heb je...
    en natuurlijk welkom bij de club.
    Xxx BIANCA


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 17/1/06 17:30  

  • He ,

    bedankt voor je reactie op mijn weblog. Ik ben nu op het gemak jou website is aan het doorlezen.
    Je man dus ook voor een gbp! Haha naaper!
    Succes!


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 18/1/06 16:55  

  • Hallo Pellie.

    Ik kom jou nog even een fijne dag en avond verder wensen!!

    Groet Anneke.


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 19/1/06 16:35  

  • Hoi,

    I.v.m. mijn gebroken elleboog noodgedwongen een plakberichtje op mijn leestocht door web-log land.

    Fijne dag.

    Cheers
    Tasz 8)


    Reactie geplaatst door Anonymous Anoniem om 27/1/06 08:58  

Een reactie posten










Abonneren op Maagverkleining



december 2005

januari 2006

februari 2006

maart 2006

april 2006

mei 2006

juni 2006

juli 2006

augustus 2006

september 2006

november 2006

december 2006

februari 2007

maart 2007

juni 2007

november 2007

januari 2009

maart 2010

mei 2020





Schrijf in voor Updates!


RSS
Contact

Google


Tell me when this blog is updated

what is this?









My Topsites List




eXTReMe Tracker